لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان 

سرنوشت تیم قهرمان در دستان کمیته انضباطی 



درروز پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان چهار دیدار در سالن بسیج بندرعباس برگزار شد.
روز پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به اتفاقاتی که در بازی عقاب و بیمارستان امام رضا(ع) در سالن عقاب افتاد با تصمیم کمیته فوتسال هرمزگان در سالن بسیج بندرعباس برگزار شد. 
در روز پایانی این مسابقات در بازی نخست دو تیم پرواز بندرعباس با ساحل شهرداری سیریک بازی کرد. 
دومین بازی را تیم های علم و ادب رودان با نیک پخش بندرعباس انجام دادند. بازی سوم بین تیم های هدف هرمز و بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد ودر آخرین بازی تیم های عقاب و مقاومت میناب با هم بازی کردند.
در بازی اول تیم پرواز موفق شد  ۸ بر یک تیم ساحل شهرداری سیریک را شکست دهد. برای پرواز بهنام ساربانی سه گل، آرش دهقانی ، شاهرخ جلالی،  مروان حسنی نسب ، سجاد شراعی و مسلم اسلامی گل زدند و تک گل تیم ساحل شهرداری سیریک را حسین فایز به ثمر رساند. 
در بازی دوم علم و ادب رودان تیم نیک پخش را از پیش رو برداشت. این بازی پنج بر چهار به سود علم وادب تمام شد که برای علم و ادب محمد صادق نجفی دو گل ، مجید خلفی ، سعید مصلحی و رضا قربانی گلزنی کردند و چهار گل تیم نیک پخش را مهدی سامری دو گل ، علیرضا ارچنگی و محمد نجات زدند.‌ 
در بازی سوم تیم بیمارستان امام رضا(ع) با پیروزی یک بر صفر مقابل هدف هرمز خود را به قهرمانی نزدیک کرد و اگر کمیته انضباطی برای بازی مقابل عقاب رای به سودش اعلام کند قهرمان خواهد شد.  تک گل تیم بیمارستان را بهنام احمدی به ثمر رساند. در بازی آخر عقاب به مصاف مقاومت میناب رفت‌.این بازی در پایان با نتیجه  دو دو مساوی به پایان رسید. برای مقاومت میناب محمد بالنجی و علیرضا نهاری وبرای تیم عقاب  احسان طایفه و حسین شرفی گلزنی کردند. 
در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان ۸ تیم بیمارستان امام رضا(ع)، نیک پخش بندرعباس، پرواز بندرعباس، علم و ادب رودان، مقاومت میناب، ساحل شهرداری سیریک، عقاب بندرعباس و هدف هرمز با هم به رقابت می پردازند. این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار شد.‌
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها